DUży problem z autem :( a z a tydzień wyjazd na wakacje -

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Skotniol
    Classic
    • 2004
    • 33

    DUży problem z autem :( a z a tydzień wyjazd na wakacje -

    IMO kierownica nie jest jeszcze z finalnej wersji.
    Tak samo pewnie kompozycja wnetrza jeszcze moze sie zmienic.
    Leon Top Sport 1.8T ale next bedzie Octavia II TDI
  • Sobczyp
    Drive
    • 2004
    • 65

    #2
    DUży problem z autem a z a tydzień wyjazd na wakacje -

    2 dni temu jadąc na gazie ( LPG nie po piwku ) auto zgasło , udało mi się odpalić na benzynie ale po przejechaniu 500m zdechło całkowicie , nie pomogło palenie z popychy i z akumulatora który zresztą siadł po 10-15tu próbach ( też dziwne bo akumulator roczny i powinie walczyć dłużej ) po 30 min podjechał kumpel i wystarczyło ze 20 m holowania by auto zaskoczyło- potem po drodze do mechanika jeszcze raz zgasło ale tym razem udało się je odpalić z kluczyka - mechanik podłaczył pod kompa i stwierdził że wszystko jest ok no i było przez dwa dni aż do dziś po wizycie u drugiego mechanika od gazu który stwierdził że też jest ok - a tu dzis wieczorkiem autko znowu nie chciało zapalić , no i znowu odapalanie z kluczykai po paru razach akumulator znowu siadł - następnie numer z holowaniem no i znowu odpalił.
    Może ktoś ma jakiś pomysł co to może być ? będe wdzięczny za wszelkie sugestie bo za tydzień na wczasy a tu taki klops
    Po tych 2 dniach już nie wiem co to może być -

    Pozdr
    Przemol

    Komentarz

    • marekzu
      L&K
      • 2007
      • 1412
      • Superb II combi (3V5)

      #3
      najpierw sprawdz czy jest wtedy iskra na swiecach - moze cewka umiera , moze czujnik halla

      Komentarz

      • huwe
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2005
        • 976

        #4
        jeśli zdycha na instalacji gazowej to przyczyny mogą być zasadniczo dwie:
        1. centralka gazowa wie, że silnik pracuje na podstawie impulsu obrotów - z cewki, lub czujnika wału korbowego ( halla)
        2. drugi kabelek, który informuje centralkę LPG, że może podać gaz - : plus po kluczyku. jeśli tego nie będzie to nie bedzie słychać kliknięcia cewek na zaworach gazowych.
        nie zalecam prób odpalania auta na sznurku w pozycji przełącznika GAZ.
        rób to , o ile musisz ( ze względu na napęd rozrządu odradzam w ogóle)- w pozycji tylko benzyna.
        3. trzecią informację jaka podbiera instalacja gazowa, to impuls sondy lambda. ale nie ma on żadnego znaczenia dla możliwości odpalenia silnika.

        w chwili gdy nie chce odpalić , a jedziesz na gazie mamy zasadniczo pewność, że rzecz nie dotyczy układu paliwowego, a zapłonowego. proponuję sprawdzić :
        czy jest iskra. jeśli jej nie ma to czy jest napięcie na cewkę. impuls obrotów to samemu ciężko będzie sprawdzić. oczywiście zakładam , że świece, przewody w nienagannym stanie. i od razu powiem, że takie pali - nie pali to sa często doktoraty. ostatnio walczyłem z volvo440 z silnikiem renówy 2, 0 tylko....4 dni zanim doszedłem dlaczego ta franca nie miała chęci prawidłowej pracy na LPG.
        Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

        Komentarz

        • Sobczyp
          Drive
          • 2004
          • 65

          #5
          Z tego co wiem co cewka albo padnie albo nie
          ale co do czujnika halla to chyba raczej już bedzie to

          Komentarz

          Pracuję...